niedziela, 19 marca 2017

Pasztet z gęsich wątróbek bez pieczenia

Składniki:
- 500g gęsich wątróbek
- 3 szalotki
- kolorowy pieprz
- 1 łyżeczka suszonego tymianku
- 200g klarowanego masła
- sól
- 2 ząbki czosnku
- 50ml koniaku

Sposób przygotowania:
1. Na 2 łyżkach masła podsmażamy posiekaną cebulę i czosnek, następnie przekładamy do miski i na tej samej patelni z dodatkiem masła smażymy oczyszczone i pokrojone wątróbki, posypujemy tymiankiem.
2. Gotowe mięso przekładamy do cebuli, na patelnie wlewamy koniak, chwilę gotujemy i przelewamy do wątróbek.
3. Mięso z cebulą blendujemy lub jak zrobiłam to ja przepuszczamy przez maszynkę do mięsa, wraz z pieprzem i masłem (100g masła odkładamy na później).
4. Zmieloną masę przyprawiamy do smaku solą, przekładamy do foremek, wyrównujemy wierzch i chłodzimy w lodówce.
5. Odłożone masło rozpuszczamy, wylewamy na schłodzony pasztet, posypujemy zmiażdżonymi ziarnami pieprzu, można posypać świeżymy ziołami i ponownie wkładamy do lodówki, by masło zastygło.
Inspiracja:kuchennymidrzwiami




























2 komentarze:

Daria pisze...

Super! :)

karolina pisze...

Od bardzo dawna szukałam jakieś strony z bardzo dobrymi przepisami.Ostatnio mi się udało i bardzo dobre przepisy znalazłam na stronie internetowej https://conaobiad.com.pl .

NOWOŚĆ

NOWOŚĆ
Na zamówienie

Videoprzepis

FlyB - Kulinaria
Lista Blogów Kulinarnych
Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Top Blogi
Durszlak.pl
zBLOGowani.pl
przepisy kulinarne